Zaświadczenie o stanie majątkowym
I. PODSTAWA PRAWNA:
Ordynacja podatkowa (tekst jed. Dz. U. z 2012 r., poz. 749 z późn. zmianami) art. 306a, 306b ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r.
II. MIEJSCE POBRANIA WNIOSKU:
Referat Finansowy, Wymiar podatków (parter, pok. 7) oraz strona internetowa www.stryszow.pl
III. MIEJSCE ZŁOŻENIA WNIOSKU:
Dziennik podawczy Urzędu Gminy w Stryszowie (parter, pokój nr 2)
IV. MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY:
Referat Finansowy, Wymiar podatków (parter, pok. 7) tel. (33) 879 74 12
V. WYMAGANE DOKUMENTY:
Wniosek o wydanie zaświadczenia o stanie majątkowym.
VI. OPŁATY:
Opata skarbowa w wysokości 17,00 zł
- dodatkowo w przypadku dołączenia do wniosku dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa lub prokury oraz jego odpisu, wypisu lub kopii - 17,00 zł - od każdego stosunku pełnomocnictwa (prokury)
Zwolnienia z opłaty skarbowej wynikają z ustawy o opłacie skarbowej (tj. Dz.U. 2006 r. Nr 225 poz.1635 ) oraz załącznika do tej ustawy.
VII. SPOSÓB I TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY:
Bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku o wydanie zaświadczenia.
VIII. TRYB ODWOŁAWCZY:
W przypadku niezadowolenia z wydanego zaświadczenia wnioskodawcy przysługuje prawo złożenia zażalenia do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Krakowie w terminie 7 dni od daty doręczenia, za pośrednictwem Wójta Gminy Stryszów.
Zażalenie należy złożyć w Urzędzie Gminy Stryszów lub przesłać pocztą.
IX. INNE INFORMACJE
Brak.