Zawieszenie bezpośredniej obsługi
W związku z dynamicznie rozprzestrzeniającym się wirusem COVID-19 oraz w trosce o zdrowie i bezpieczeństwo mieszkańców Gminy Stryszów informujemy, że od poniedziałku (2 listopada) do odwołania w Urzędzie Gminy Stryszów wprowadzone zostają ograniczenia
w bezpośredniej obsłudze Mieszkańców.
Od 2 listopada 2020 r. aż do odwołania Urząd Gminy w Stryszowie zawiesza bezpośrednią obsługę mieszkańców.
W celu załatwienia spraw urzędowych mieszkańcy mogą kontaktować się telefonicznie
lub składać wnioski i inne dokumenty poprzez:
- umieszczenie ich w skrzynce znajdującej się przy wejściu do budynku Urzędu Gminy.
- listownie za pośrednictwem Poczty Polskiej lub innego operatora usług pocztowych.
- platformę EPUAP lub mailowo z wykorzystaniem podpisu elektronicznego lub profilu zaufanego.
Wyjątek stanowią usługi dotyczące wydawania aktów stanu cywilnego:
- składanie dokumentów i wniosków odbywa się w ww. sposób (m. in. wydawanie odpisów), z wyjątkiem spraw dotyczących rejestracji bieżącej zgonów,
sporządzania aktów zgonów. - interesanci w zakresie rejestracji bieżącej zgonów będą przyjmowani bezpośrednio, bez wcześniejszego umówienia.
a także usługi dotyczące ewidencji ludności i wydawania dowodów osobistych:
- składanie dokumentów i wniosków odbywa się w ww. sposób, z zastrzeżeniem, że odbiór dowodu osobistego będzie możliwy wyłącznie w sprawach niecierpiących zwłoki oraz po wcześniejszym uzgodnieniu terminu.
Kontakt telefoniczny USC tel. 33 879 74 12 wew. 122
Prosimy, aby z pozostałymi pracownikami Urzędu kontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. oraz telefonicznie tel. 33 879 74 12 oraz 33 879 77 44 .
Jednocześnie liczymy na Państwa wyrozumiałość, przypominając o aktualnym stanie zagrożenia – w związku z obowiązującym stanem epidemii (strefa czerwona) oraz wzrostem przypadków zakażeń wirusem COVID-19 w naszej gminie